به میزبانی هئیت فوتبال بندرخمیر برگزار شد

فستیوال رده‌های سنی  ۱۲ و ۱۳ سال غرب استان



با حضور ۱۵۰ بازیکن نونهال و نوجوان  فستیوال رده‌های سنی   ۱۲ و ۱۳ سال غرب استان برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، فستیوال رده‌های  سنی ۱۲و ۱۳ سال استان هرمزگان با حضور ۱۵۰ نوآموز  نونهال و نوجوان در ورزشگاه بندر خمیر به میزبانی هیئت فوتبال این شهرستان برگزار شد.


سبحان کوهی مسئوول کمیته استعدادیابی و جوانان استان هرمزگان گفت: در این  فستیوال شهرستان های بندر خمیر (میزبان) بندرلنگه، پارسیان و بندرعباس
حضور داشتند و شور و نشاط خوبی را نوآموزان رقم زده بودند. سبحان کوهی هدف اصلی  از برگزاری این فستیوال را لذت بردن فوتبال آموزان از فوتبال و درکنار آن شناسایی بازیکنان مستعد دانست و بیان داشت :  در قالب این طرح استعدادها و نخبگان فوتبال استان شناسایی و به فستیوال کشوری اعزام می شوند.


وی گفت:  منتخبین رده سنی ۱۲ سال برای شرکت در فستیوال کشوری و منتخبین رده سنی۱۳ سال برای حضور در المپیاد استعداد های برتر اعزام خواهند شد. کوهی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط برای شکوفایی استعدادهای فوتبالی برای نونهالان و نوجوانان توسط هئیت فوتبال و کمیته جوانان  استان  فراهم شده  است.


مسئوول برگزاری این فستیوال با بیان این که در بحث فستیوال علاوه بر مسایل فنی و فوتبالی، به ترویج و نشر ارزش های انسانی و اخلاقی توجه و تاکید می‌گردد گفت:  احترام به ارزش ها و حفط اخلاق نسبت به تیم های مقابل، مربیان و داوران  از جمله مباحثی است که به این بازیکنان نونهال در قالب فستیوال آموزش داده می شود.


سبحان کوهی مسئوول کمیته استعدادیابی و جوانان هرمزگان بیان داشت: دراین فستیوال ۱۷ نفر به عنوان استعدادیاب در این طرح با کمیته استعدادیابی و جوانان هرمزگان همکاری کردند.


درحاشیه برگزاری فستیوال کارگاه آموزش دروازه بانی توسط عبدا.. ناصری آموزش داده شد و  به پشنهاد مسئوول کمیته جوانان و طی حکمی عبدا...ناصری به عنوان مسئوول دپارتمان دروازه بانی کمیته جوانان معرفی شد و حکم خود را از دستان  اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان دریافت کرد. در پایان این فستیوال به نوآموزان شرکت کننده حکم و مدال اهدا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها